Fotó: A jevpatóriai kutatóközpontba rendszeresen visszalátogatott tanítványaival. (szerk.)
Eddig információszerzés alapján fejlődtünk, ezután azonban érzés alapján kell. A korábbi fejlődési lemaradásunk a régi információ-technológiánknak köszönhető. Egy más, teljesen új technológiát kell használnunk a fejlődéshez, amivel érzékelni tudjuk, hogy hová és hogyan kell eljutni. Hogyan érzékelhető ez? Olyan érzés, mintha húzna valami. Egy pontosan meghatározható pontból kiindulva, meghatározott pályán érezzük a húzást. Ez a fejlődési forma az Expert-Operátor Rendszer alapján érhető el. (Prof. Boris E. Zolotov: Az új információs modell című előadásból, 1991)
Borisz Jevgenyjevics Zolotov (1947. november 20. – 2015. december 25.), matematikus, kibernetikus, a matematikai tudományok kandidátusa. A Frontális Problémák Nemzetközi Akadémiájának alapító elnöke.
Családja Kétszer nősült, négy gyermeke és két unokája van. Apja, Jevgenyij Vasziljevics Zolotov orosz akadémikus, alkalmazott matematikus, a „Leader-Follow” elnevezésű fejlődési modell alkotója.
Fotó: Expedíciókat rendezett a világ körül - "Krugosvetka" - Fénykörutazás néven - Ezek a körutazások hetekig, hónapokig tartottak és jelentőségük a fény utaztatása és egyúttal élő hidak építése volt az emberek, valamint a múltjuk, jelenük és jövőjük között. Hogyan és miből épültek ezek a hidak? Az ott élő emberek és az odautazók találkozásából új fények, új élet szintézise révén, és a tudások összeolvadása révén, de nem utolsó sorban a szivek összeolvadásából. Ez a fény az emberi hordozókon kívül kristályokat töltött meg, és a helyszíneken a földbe vagy egy fa matuzsálembe vagy egy ősi fal hasadékába kerültek elhelyezésre, hogy ott működjenek, kapcsolatban a régió elemeivel és egymással, és később majd tanulmányozni lehessen általuk az elért eredményeket. (szerk.)
Élete és munkássága
Borisz Zolotov a Moszkvai Energetikai Főiskolán a bonyolult rendszerek specialistája lett, és már ebben az időszakban jelentős mennyiségű matematikai tételt dolgozott ki. Több akadémikustól is meghívást kapott, hogy együtt dolgozzanak. Ő Iljicsov akadémikus ajánlatát fogadta el, és a Szovjetunió Tudományos Akadémiája Távol-keleti Tudományos Központja Oceanológiai Intézetében ment, ahol évekig tanulmányozott delfineket és bálnákat. Ennek során a civilizációk közti megértés új elveit, valamint a kapcsolatteremtés és a kommunikáció új nyelvezetét dolgozta ki. Egy pszichoanalitikus csoportnak is tagja lett, amely közvetlenül az Orosz Tudományos Akadémia Elnöksége mellett működött, és ott olyan problémák komplex modellezésével foglalkozott, melyeket „megoldhatatlanoknak” neveztek. Emellett a Kulturális Minisztérium tudományos konzulense volt.
Később kozmikus problémákkal is foglalkozott. Kidolgozta A. Leonov űrhajós hővédő szkafanderét, részt vett a kozmotechnikai berendezések megalkotásában, dolgozott a különösen nagyméretű titánöntvények, és más olyan szuperkorszerű anyagok készítéséhez szükséges berendezések kidolgozásán is, amelyek az atom-tengeralattjáróinak építéséhez szükségesek, továbbá a reaktorok védőberendezésein.
Zolotov eközben a szinergetika prófétájává vált, és figyelme már nem is a delfinekre vagy a berendezésekre, hanem az emberekre irányult. Megfogalmazta saját axiómáját, amely szerint mielőtt hozzáfognánk a világ átalakításához, előbb rendet kell teremtenünk abban a zónában, amelynek átalakítása a legkisebb romboló következményekkel jár a világra nézve, a saját fejünkben. Ezt elnevezte Arany útnak ("Zolotoj puty")
Fotó: A bulgáriai nemzetközi expedíció - pihenő a rilai nemzeti parkon átvezető, hosszú gyalogúton. (szerk.)
Zolotov a Teremtésről beszélt és teremtésre tanított. A teremtés ügyeivel való foglalkozása során elnyerte a világ egyik legrégibb tibeti mágiával foglalkozó társasága, a Fehér Lótusz Társaság Legfőbb Magiszterének címét. Alapító elnöke lett a Frontális Problémák Nemzetközi Akadémiájának, 1989-ben, ahol az összetett és a különösen összetett rendszerek matematikusaként foglalkozott az olyan témákkal is, mint például a kozmikus civilizációk kérdésköre, a parapszichológiai és a telepatikus jelenségek, a vallások és az okkultizmus háttere. E területek híres képviselőinek némelyikével baráti kapcsolatot is ápolt. (szerk.)
Miért halandó az ember? Valószínűleg azért, hogy az embernek legyen választási lehetősége. Vagy megváltoztatja a világot, amelyben él, vagy ..... Vagy elmegy egy másik világba, ami megváltoztatja, ami megköveteli a változást egy feltételes átmenet által. Miért halhatatlan az ember? Nem azért, mert a felismerhetetlenségig megváltoztathatja a világot, amelyben él. Vagy akár el is pusztíthatja azt. És nem azért, mert sok világba mehet, miután megváltozott. Hanem azért, mert. ...mert...végtelen számú világot hozhat létre, ahová ő maga nem mehet el. De ezek a végtelen világok a teremtő halhatatlanságát jelentik! Ezért levonjuk a következtetést: ha halhatatlan akarsz lenni, tanulj meg teremteni. És a legjobb, ha ezt a Teremtés téziseivel kezdjük, hogy megértsük az Univerzum felépítését. Tanulj meg teremteni, Boris Zolotov
IAFP VIDEÓ ARCHÍVUM - Evolúciós Modellezés
Helyszín és időpont: 1997.11.24. Moszkva, Fenomén Fesztivál 97’ (FF97)
A munka címe: Az abszurditás szakadékának határán - На пределе бездны абсурдов
Szereplők: Orosz, Bolgár, Litván, Belorusz, Ukrán, Magyar és más országok "speciális utazói" (szerk.)
Alkotó: Boris Zolotov
A történelem, az ökoszisztéma és az orvostudomány is folyamatosan érdekelte – 15 éven át foglalkozott rákkutatással, a politikai konfliktusok kérdésével, és antikatasztrófa jelző- és elhárítórendszerekkel.
Szemináriumain és expedícióin több százan vettek részt. Evolúciós modelleket, ökokatasztrófákat, betegségeket, háborúkat modellezett, és kidolgozta a lehetséges megoldásokat. Megalkotta a Zseniális Nézők Színháza, majd az Aranykulcs Színház nevű alkotói módszereket. Számos új művészeti irányzatot és módszert fejlesztett ki.
Fotó: Az emberiség arany útja - A Teremtés helyszíne az Élet színpada, de modellezhetjük egy egyszerű terem kisszínpadán is. Ugyanaz fog történni a Világban, mint ami megtörtént ebben a kis világban. (szerk.)
Bárhogy igyekezzenek is az emberek és a hozzájuk hasonlók, hogy elkülönítsék kapcsolódásukat az egész világtól és az egész Világmindenségtől, ennek nem lesz semmi eredménye. Előbb vagy utóbb mind eljutnak majd ahhoz a gondolathoz, hogy azok a folyamatok, amelyekben részt vesznek nem lennének megvalósíthatók, ha nem történne meg egy „emberek” osztályába tartozó objektum összeolvadása egy másik adott objektummal, legyen az akár nem egészen érzékelhető, éterszerű objektum, és ez az, ami hatással van a végbemenő dolgok menetére. Még pedig nem valami mellékes módon, hanem aktív beavatkozással, még ha ezt gyakorlatilag mi magunk nem is érezzük. Mi több, ez az akaratunk, a gondolataink és a cselekedeteink működése, és az átvitel tartósságának és a tulajdonságok átadásának igénye. Boris Zolotov
Mire és milyen gyorsan lehet megtanítani egy bizonyos világot, egy bonyolult rendszert, vagy egyszerűbben szólva az embert (ámbár nem kötelező), hogy professzionálisan és alkotó módon legyen képes végrehajtani egy bizonyos cselekvést, és hogy élvezetet nyerjen az elvégzett tevékenységből, mégpedig úgy, hogy a vágyakozás tüze ne szűnjön meg égni a bensőjében, és képes legyen tüzet gyújtani másokban? Szóval mi az, amire szükség van ehhez?
Igazán nem sok. Szükség van az igényre az olyan tulajdonságok megszerzéséhez, amelyek kinek-kinek nélkülözhetetlenek a boldog élet biztosításához, avagy kell az igény, hogy az ember megszerezze és kifejlessze magában a „biolézeres” tulajdonságokat, vagyis szükség van egy ilyen kisugárzóképesség elnyerésére, egy ilyen készenlétre, bizonyos tulajdonságok transzlációjára, mégpedig tartósan, zavarok és torzulások nélkül.
Felvetődik a kérdés: miféle „tulajdonságokról” van szó tulajdonképpen? Mindenek előtt, ez a tanítvány tulajdonsága, hiszen e nélkül lehetetlenség megszerezni bármiféle ismeretet és képességet. És szükséges a lehető legtökéletesebb információszerzési képesség, a tudásnyerés technológiai képessége, vagyis az a képesség, hogy az ember a legkorszerűbb tudásszerzési technológiák alkalmazásával szerezzen ismereteket, és nem a statisztikai adatbázisokból.
És talán nem kevésbé fontos a Hit-Remény-Szeretet képessége, amely nélkül nem lehet eljutni semmiféle tulajdonság semmilyenféle készletéhez. Ha az átadás szilárdságáról beszélünk, amíg az ember nem hisz benne, maga az átadás vagy transzláció egyáltalán nem is lehetséges. Olyan lenne ez, mint az egy kapura játszás, nincs visszacsatolás, nincs meg az elektronok kölcsönhatása, nincs áram, nincsenek öngerjesztő hullámok, nem alakul ki az autogenerátor.
Haladást jelenthet önmagunk megértésében és mind annak a megismerésében, ami láthatóan és láthatatlanul körülvesz bennünket az a lépés is, amely közelebb visz a világgal való információs egyesülés kifejlesztéséhez önmagunkban. Ezt most már nem olyan bonyolult dolog megtenni, mert sokan megtanulták. A legcéltudatosabbak pedig, akik lelkük mélyén vágyakoznak az emberiség jövője felé, még tovább jutnak, egyre újabb és újabb tudásterületeket tárnak fel. Olyan tudásokat, melyek túl vannak az érzékelésünk határain és még rejtve vannak az emberi szem elől, de a nem is olyan távoli jövőben megszerezhetők lesznek." (B.E.Zolotov: A jövő emléke, részlet)
A kidolgozott tudományos találmányok wikipédia publikációja:
https://hu.wikipedia.org/wiki/Expert-Operator_System
https://hu.wikipedia.org/wiki/Leader-Follow_Modell
Expert-Operator System
Legfontosabb munkája az édesapja által felismert és leírt egyetemes fejlődési törvényhez - Leader-Follow Modell - kapcsolható, mivel kidolgozta ennek teljes gyakorlati rendszerét és hozzá nagyszámú alkalmazást is. Magán kutatóközpontot és iskolát alapított, ahol 1989-től haláláig folyamatosan dolgozott.
Fotó: Az Akadémia alapító elnöke, BEZ és akadémiájának tagja, Lengyel Sándor - Indiai expedíció (szerk.)
Látni szeretnél egy nagyobb léptékű világot is?
Az arany út mestere
Részletek következnek az USA-ban élő Maria Rostovskaya megjelent írásaiból, melyekben visszaemlékezik fiatalkori, kutatóintézeti kollégájára, Boris Zolotovra is:
Borisz Zolotov a Moszkvai Energetikai Főiskolán tanult, felsőfokú műszaki végzettséggel rendelkezett, és a Szovjetunió Tudományos Akadémiája Távol-keleti Tudományos Központjának Oceanológiai Intézetében dolgozott. A disszertációja megvédése után Borisz Zolotov sokáig válogatott, hogy mivel kellene a továbbiakban foglalkoznia, mert nagyon sok ajánlatot kapott, és egyik érdekesebb volt, mint a másik. J. P. Velihov azt javasolta, hogy foglalkozzon a szabályozható termonukleáris reakció létrehozásával különleges körülmények között. L. D. Fagyejev arra kérte, dolgozzon ki új fejezeteket a matematikában, mert ekkorra Borisz Zolotov már elég tekintélyes mennyiségű matematikai fejezetet dolgozott ki. J. I. Marcsuk az ember immunrendszere orvostudományi matematikai modelljének a kidolgozásához kérte fel. Minthogy B. J. Zolotov a bonyolult rendszerek specialistája volt, képes volt bármely tudományterület bármely folyamatainak a modellezésével foglalkozni. Ezt a tudományt nevezik kibernetikának. Borisz Zolotov hosszú ideig egy pszichoanalitikus csoport tagjaként is tevékenykedett. Ez a csoport a Tudományos Akadémia Elnöksége mellett működött, és olyan problémákkal foglalkozott, amelyeket „megoldhatatlanoknak” neveztek. A Kulturális Minisztérium tudományos konzulense volt.
Az Oceanlógiai Intézetnél Borisz Zolotov hosszú ideig dolgozott delfinekkel és bálnákkal, azzal a céllal, hogy a partnereinkké tegye őket az óceán meghódításában. Ennek a munkájának az alapján az érintkezés, a megértés új elveit, a világgal való kapcsolat új nyelveit dolgozta ki. B. J. Zolotov kozmikus problémákkal is foglalkozott, ő dolgozta ki A. Leonov űrhajós hővédő szkafanderét, részt vett a kozmikus technika műszeres berendezéseinek megalkotásában, dolgozott, továbbá, különösen nagyméretű titánöntvények, és más olyan szuperkorszerű anyagok készítéséhez szükséges berendezések kidolgozásán, amelyek a világ legnagyobb atom-tengeralattjáróinak építéséhez szükségesek, dolgozott továbbá a reaktorok védőberendezésein. (Részletek az életrajzából, melyet az általa alapított Akadémia adott ki róla:)
Fotó: A professzor többször dolgozott Egyiptomban. (szerk.)
Borisz Jevgenyjevics munkássága azonban nem merült ki ezekkel. Csak hát felvázolni őt aligha könnyebb, mint elmondani a Világmindenség felépítését. A tudományon kívül ő volt az április elsejéken, Odesszában megrendezésre kerülő Jumovina humorfesztivál egyik megalapítója. Ezen háromszor nyerte el „A legvidámabb és a legélesebb eszű ogyesszai ember” titulusát. ( Részletek Inna Nefedovskaya, Sikerre születtek című könyvéből)
Vlagyivosztoki arcképek
Ahhoz, hogy beszámoljunk egy városról, nem elegendő, ha bemutatjuk az épületeit és tereit, mert egy város a benne lakó embereken keresztül tárul fel. Ezért most nem Vlagyivosztok gyönyörűséges régi épületeiről fogok beszélni, hanem azokról az emberekről, akikkel a hetvenes években a Tudományos Akadémián találkoztam, ahová akkoriban magam is tartoztam. Az intézetet akkoriban Andrej Petrovics Kapica irányította, Szergej Kapicának a testvére, aki a Nyilvánvaló és hihetetlen című híres ismeretterjesztő tévésorozatot vezette.
Az első, akiről beszélni szeretnék, akkori kollégám, Borisz Zolotov volt. Bármilyen különösnek tűnhet is, nem a tudomány révén ismerkedtünk össze, hanem az egyik első szovjetunióbeli diszkotéka szervezet iránti közös érdeklődésünk jóvoltából, ahol beszámolót tartott Rick Wakeman, a progresszív rockot játszó Yes együttes billentyűse Artúr király legendája című albumáról. Ki gondolta volna akkoriban, hogy Zolotovnak, akárcsak a Holdnak van egy másik oldala is.
Borisz Zolotov mágus és eleven legenda. Elvégezte a Moszkvai Energetikai Főiskolát, majd az aspirantúra után választhatott Velihov és Marcsuk akadémikus ajánlatai közül, de ő Viktor Iljicsov akadémikus mellett akart dolgozni a Távol-Keleten, az oceanológia tudományterületén. Ez lehetőséget biztosított számára, hogy visszatérjen gyermekkori érdeklődéséhez, amely Jevpatorijában alakult ki benne, ahol az édesapja, az akadémikus, az ottani rakétalőtéren teljesített szolgálatot.
Fotó: Az élet gondtalan szórakoztató oldala sem állt messze tőle, de ezt ő maga teremtette meg naponta, mindenki számára. (szerk.)
Ráadásul ez az a hely, ahol országunkban elsőnek kel fel a nap, itt van Curaçao, vannak ritka földfémek. Itt romantikus lelkek laknak! Az emberek itt extrém körülmények között élnek, hálót lehetne szőni belőlük. Olyat, amivel a mesebeli öregember kifogta az aranyhalat. És Zolotov elkezdett dolgozni a kapcsolatain.
A matematikai tudományok kandidátusa címnél feljebb nem kapaszkodott, de különben az utcaseprők és kazánfűtők nemzedéke körében, amelyikhez tartoztam, kit érdekelt a szamárlétra.
Fotó: Kitüntetett tudós, de együttérző és nem felejtő társ. A hős űrhajósok napját minden évben megünnepelte, ahogy ezen a képen is. Sokakat személyesen is ismert. Gyerekként látta focizni Gagarint és a többieket. Bejáratos volt a kiképzőbázisra, a belső könyvtárba... (szerk.)
Zolotov, mint egy Jézus Krisztus, a szinergetika nevű tudomány prófétája lett, amely nem az oceanográfiára irányul, hanem az emberre. Megfogalmazott egy axiómát, amely szerint mielőtt hozzáfognánk a világ átalakításához, rendet kell teremtenünk abban a zónában, amelynek átalakítása a legkisebb romboló következményekkel jár erre a világra nézve: a saját fejünkben. Ezt elnevezte „Arany útnak. (Zolotoj puty) Zolotov a Teremtésről beszél, és Teremtésre tanít.
Borisz a Teremtés ügyeivel való foglalkozása során elnyerte a világ egyik legrégibb tibeti mágiával foglalkozó társasága, a Fehér Lótusz társaság Legfőbb Magiszterének a címét. A Frontális Problémák Nemzetközi Akadémiájának az elnöke. A biolézeres besugárzás új technológiájának kidolgozásával is foglalkozik. Kétszer nősült, négy gyermeke van, akinek keresztanyja Vanga, a híres jósnő. De hát megmagyaráz-e ez bármit is? Borisz Zolotov nem köznapi ember volt. Igazi legenda-ember. Út-ember. Mágia-ember.
Az összetett és a különösen összetett rendszerek matematikusaként foglalkozik olyan határterületeken lévő témákkal is, mint például az UFO-kérdés, a parapszichológiai jelenségek, a vallások és okkultizmusok háttere. E területek híres és érdekes képviselőinek némelyikével baráti kapcsolatokat is ápolt. A történelem és az orvostudomány is érdekli – 15 éven át foglalkozik például a rákkutatással.
Az általa alapított és vezetett, édesapjáról elnevezett, „Frontális Problémák Akadémiája” központ és iskola a legújabb információtechnológiákkal, valamint perspektivikus tudományokkal foglalkozik,és tehetségeket képez. Rendkívül termékeny, fáradhatatlanul kutat, tanít és új megoldásokon dolgozik. Tehetsége és eredményei apjához hasonlóan kimagaslóak, korát jóval meghaladóak, ugyanakkor az egyszerű emberek számára is kidolgozta az egyének számára is fontos ismeretek átadását.
Megalkotta a „Barátság Háza” projektet, aminek keretében nehéz sorsú családokat segített: Ő és a vezetése alatt dolgozó szakemberek saját kezűleg felújították és berendezték a leromlott állapotú házaikat, megújították a bennük lakó családok életét. Ezt egy életen át folytatta, még külföldi útazásai során is.
Fotó: Az amerikai sajtó szerint egyike a bolygó tíz legintelligensebb emberének. (IAFP)
|
|
|
Fotók: A Zolotov család. A gyerekek: Boris Zolotov és Olga Zolotova. (szerk.)
Ha valakit furcsának neveznek, az általában egy olyan személy, akit nem értenek meg. Ahhoz, hogy megértsük a világot, vándorolni kell, vándorokra van szükségünk. Ez egy furcsa tulajdonság, hogy megértsük. Megérteni, hogy holnap elvethesd azt, amit már megértettél, mint hamis igazságokat, és újra belevessz a megismerhetetlenség óceánjába.
A vándor mindig úton van, mindig úton van. Ő az, aki időt és teret egyaránt megspórol, hiszen az élete mindkettőt számon tarthatja. Minden fejlett civilizáció megteremti a maga vándorát, vándor - megmentőjét. Életének egyetlen célja van - vándorolni, várva, hogy egész életére szükség legyen a civilizáció megmentéséhez. Vándorolj az életben, mentsd meg magad! Vándoroljatok!
Borisz Zolotov |
|
Fotók: Az ifjú Boris Zolotov (szerk.)
|
Fotó: Boris Zolotov és Lídia családja (szerk.)
Amikor a távoli múlt eseményei nem hagyják közömbösen a ma emberét, és megpróbálja kijavítani a történelem katasztrófáit, kiderül, hogy ezzel VALÓSÁGOS BOLDOGSÁGOT szerzett magának. A múltban és a jövőben a katasztrófaelleni tevékenységek egyedülálló technológiái lehetősége lehetővé teszi, hogy ezt ma is megtehessük. Legyetek valóságosak, Boris Zolotov |
Fotó: Dél-Ázsia Expdíció - "Ost Up" -, utolsó éve ebben a fényben (szerk.)
Hogyan érthetnénk meg a másikat, ha idegen a nyelve, idegen a gondolkodása, idegenek a céljai, és ő maga is idegen! És vajon szükséges-e megérteni őt... Hirtelen ez borzasztóan nehéz, őrülten költséges, sőt felesleges... Nem egyszerűbb-e elszakadni tőle, miután megismertük a "kolostor határait", és nem avatkozunk bele a "másik kolostorába" a saját Chartánkkal? Lehetnek-e összeférhetetlen VILÁGOK, amikor mindenesetre találsz egy másikat, miután elvesztetted önmagad. Mi a mindenütt jelenlét minimax technológiája? A rendelkezésre álló tapasztalatok alapján - ez a fény-gyakorlat!!! És a legfontosabb része a FÉNYGÉNERÁCIÓ!
Hevítsd az idegent, vagy hűtsd le, vagy .... de ne égesd meg, és a rokonoddá válik! Hevíts! Boris, fénygenerátor |
Fotók: A 90-es években építette fel az "Atomnaja Skola 1" projektet. Itt kezdett foglalkozni a teremtési modellek bizonyos fajtáival és realizálta is őket. Maga az iskola is egy kozmikus modell volt, a mely egyre fejlődött és létrejött egy hálózati típusú szellemiség, azaz egy multikomplex biointelligencia háló. (szerk.)
Fotók: Életképek (szerk.)
Amikor valaki házat épít, tudja, hol kell elkezdeni, milyen sorrendben kell összerakni, és hogyan kell befejezni ezt a folyamatot. És építhet egy házat az alapoktól kezdve, vagy építheti a tetőtől kezdve. És hogyan kell felépíteni a VILÁGOT? Először nyilván meg kell határozni az elemalapot. Aztán elemi szintézist kell végezni néhány kép, néhány építészet sajátosságai szerint. Majd a felépített atomokból (az elemi szintézis eredményéből) atomszintézist végezni, azaz atomhalmazokat létrehozni, és már ezekből molekulákat létrehozni a molekuláris szintézis módszerével. Így, napról napra, éjszakáról éjszakára, következetesen építeni és építeni ... Építs, Boris Zolotov |
Fotó: Expedícióin is folyamatosan alkotott, dokumentált és tanított. (szerk.)
A tudomány a tudás szeretetének győzelmi dala. A kíváncsiak dala, és mindenkinek ezt kellene énekelnie. Mindenkinek, aki kíváncsi. Mindenkinek, akinek a tudás szeretete személyes ügy. Személyes, de nem felesleges. Nem felesleges tulajdonsága minden intelligens, művelt embernek, olyan embernek, akinek nem közömbös a sorsa és a világ sorsa. A sors embere. De hogyan hasonlíthatjuk össze egy vagy akár csak néhány ember sorsát milliárdok sorsával? Nem akarjuk-e az embert mindenhatósággá emelni? Nem illúzió-e az egyetlen sors jelentősége, az egész világ számára?
Nem, nem és nem! Nem illúzió! Mert ez az ember tudós. Ő a TUDÁS fényének hordozója! Ő ennek a fénynek a forrása! Ő szó szerint egy csillag. Egy élő, nem álló - egy csillag! Ahogy ő maga a Tudás és a Csillag, aki ezt a fényt hordozza a világnak! És amikor egy Csillag fellobban az Univerzumban, az azt jelenti, hogy egy újabb Csillag született, amely az igaz tanítást hordozza! Igazat a fényével, életet és tudást hordozva, amely állandóan változik. Kijön "belőlem" és megváltoztatja a VILÁGOT. Változik az életükkel! A fényükkel! Ez az élet-teremtés, a fény-teremtés, a tudomány-teremtés!
Ez élő tudás, amit élő emberek hoznak létre! Ezek a tudományban született emberek, akik csillagokat világítanak meg a VILÁGban! Sors-teremtő emberek! Emberek, akik a világ sorsát teremtik! A világvégehirdetők, Boris Zolotov |
|
A búcsúzó verse:
|
|
|
"Vsegda Vmeste"
Források
- A Frontális Problémák Nemzetközi Akadémiájának hivatalos honlapja - GWmedia | Сайт настоящих Кругосветиков.. ru. (Hozzáférés: 2016. január 13.)
- Paradox interjú - Clairvoyants - технологии Бориса Золотова. narod.ru. (Hozzáférés: 2016. január 13.)
- Nem hivatalos ukrán honlap a körülötte lévő dolgokról - "Дельта-Информ" - На этой страничке Вы найдёте много нового о Мироздании!. narod.ru. (Hozzáférés: 2016. január 13.)
- A Humanisztikus Technológiák Központja
- GALAKTIKUS ISKOLA. Tudományos tények az ember képességeiről, tréningek, képességfejlesztés, emlékezetjavítás, gyógyulás, a hagyományos kínai usu, cigun tafolyamai…
- Találkozás érdekes emberekkel. Ariadné stúdió.
- A katasztrófákat meg lehet és meg is kell előzni
- GALAKTIKUS ISKOLA. Amikor a képzelt világ összeomlik, a valóság megmutatja a lényegét.
- A GALAKTIKUS ISKOLA TALLÓZÓ FOLYÓIRATA.
- Megjelenik 1999-től, rendszertelenül, általában egy-egy eseményhez kötötten. Terjesztése ingyenes, általában Kijevben a “Petrovka” könyvpiacon, a harmincadik sor nyolcadik elárusító helyén.
- Az ember: Világmindenség
Fotók és videó: IAFP archívum
Fotókat, szövegeket és BEZ-től származó részleteket szerkesztette:
Nastia Shumilova, KrugoNews, IAFP, Sochi valamint
Marina Rostovskaya, Institute of Marine Geology & Geophysics, Los Angeles
A magyar cikket szerkesztette, írta és magyarra fordította: Tóth Emese/drtothemese.hu